De Wijnacademie is al jaren een begrip in de branche. Vanwege het bevlogen docentenkorps, het zelf ontwikkelde Nederlandstalige lesmateriaal en bijna 50 jaar ervaring in wijnonderwijs op het hoogste niveau. Om in de toekomst evenveel wijnliefhebbers naar onze opleidingen te trekken, zetten we nieuwe marketingmiddelen in. Een daarvan is het Vini Magazine, een toegankelijk wijnblad voor de wijnliefhebber.
Doelgroep
Het Vini Magazine zal verstuurd worden aan SDEN3/wijnbrevet gediplomeerden. Ook zullen we dit magazine verstrekken aan wijnbedrijven (import & retail), horecabedrijven en aan registervinologen bij events van de Wijnacademie.
Inhoud
Wijngebieden in the picture, gecombineerd met reistips en tips voor bezoeken aan wijnbedrijven
Bekende vinologen vertellen: wat doen ze nu en hoe heeft de vinologenopleiding daaraan bijgedragen?
Wijn-spijs: recept met bijpassende wijn en verhaal achter deze wijn
Literatuur & recensies
Nieuwe oogst van…
Hoe is het nu met … (recente student van de Wijnacademie)
5 vaste vragen over de mooiste wijnervaringen aan mensen werkzaam in de wijnbranche
Korte introductie over het lesprogramma van de Vinologenopleiding, Magister Vini en de Liquoristenopleiding
Top 10 verwonderende wijnfeiten
Advertenties en advertorials van wijnimporteurs
Openingsaanbieding
Aanbieding:
250,- voor een hele pagina
150,- voor een halve pagina
Advertorial:
250,- voor een hele pagina. Deze advertorial kan bijvoorbeeld worden vormgegeven als wijn-spijscombinatie met aanbevolen wijnen en storytelling.
125, - voor vermelding en toelichting van een wijnproducent bij het artikel ‘wijngebied in the picture’.
Het aantal plekken voor advertorials is beperkt.
Bij plaatsing van een advertentie of advertorial heeft u ook de mogelijkheid om uw wijnen in te zetten bij diploma-uitreikingen en andere evenementen van de Wijnacademie.
Verschijningsdatum Mei 2022
Aanmelden of meer informatie
Neem contact op met Birthe van Meegeren, opleidingsmanager Wijnacademie tel 06-22483949 of stuur een mail naar het secretariaat.